به گزارش شهرآرانیوز، ستاره سابق فوتبال ایران که چند سالی در تیم‌های پایه هامبورگ به فعالیت مشغول بود در فصل جدید در منطقه رأس الخیمه امارات به کار ادامه خواهد داد.

دقایقی پیش باشگاه الجزیره الحمرا امارات با انتشار تصویری از مهدی مهدوی‌کیا در پیراهن این تیم، خبر داد که او به عنوان سرمربی تیم اول این باشگاه انتخاب شده و کارش را آغاز کرده است.

این در حالی است که الجزیره الحمرا تیمی در لیگ دسته اول امارات است و فصل گذشته در رتبه دهم قرار گرفت و حالا با حضور مهدی مهدوی‌کیا قصد دارد اوضاع را برای خود تغییر دهد و جایگاه بهتری را به دست بیاورد.

مهدوی کیا سرمربی الجزیره الحمرا امارات شد

نکته جالب اینکه که به تازگی ۴۷ سالگی را پشت سر گذاشت، پیش از این در تیم امید ایران تجربه سرمربیگری بزرگسالان را داشت و عمده دوران مربیگری خود را در فوتبال آلمان و رده‌های سنی هامبورگ رقم زده بود، اما حالا یک تجربه جدی و مهم را در لیگ یک امارات پیش روی خود می‌بیند.

حضور مهدوی‌کیا در امارات در حالی است که او فعالیت آکادمی کیا در این کشور را هم زیر نظر خواهد داشت و در عین حال کار خود را به عنوان سرمربی این تیم واقع در جنوب رأس الخیمه پیش خواهد برد.

لیگ یک امارات که با حضور ۱۵ تیم برگزار می‌شود، تیم‌های سرشناسی، چون الظفره، الامارات، حتا، دیبا فجیره و… را در خود دارد و حالا با حضور مهدوی‌کیا چشم فوتبال‌دوستان ایرانی هم روی این لیگ قرار خواهد داشت.

source

توسط tehruntime.ir