تیم فولاد خوزستان در چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر، آماده تقابل با قهرمان فصل گذشته لیگ آزادگان یعنی خیبر خرم‌آباد است.

پس از وقفه ایجاد شده در لیگ، تمرینات تیم فولاد از روز ۱۸ شهریورماه در تهران شکل گرفت و شاگردان یحیی گل‌محمدی به کارهای تاکتیکی و تکنیکی و انجام چند بازی تدارکاتی پرداختند.

سرخ‌پوشان اهوازی که آخرین بازی خود در لیگ را با شکست مقابل پرسپولیس پشت سر گذاشتند، امیدوار هستند در خانه برابر خیبر خرم‌آباد به نتیجه مدنظر دست یابند.

فولادی ها در هفته نخست لیگ، نساجی را در مازندران از پیش رو برداشتند و در ادامه مقابل تیم مس رفسنجان آن هم در اهواز متوقف شدند که ناراحتی کادر فنی فولاد را به همراه داشت.

در سوی مقابل تیم خیبر نیز که در سه هفته ابتدایی لیگ به یک برد، یک تساوی و یک شکست دست یافته، در بازی مقابل فولاد به دنبال کسب امتیاز است تا جایگاهش را در جدول رده‌بندی تثبیت کند اگرچه کار بسیار دشواری خواهد داشت.

هر ۲ تیم از تعطیلات لیگ به خوبی بهره برده و با انجام بازی‌های تدارکاتی، خود را در شرایط مسابقه نگه داشتند. حال باید دید اندیشه‌های کدام مربی بر دیگری برتری خواهد داشت.

این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می‌شود و برگ برنده فولادی‌ها حضور هواداران این تیم است که برای اولین برد خانگی خود لحظه شماری می‌کنند.

source

توسط tehruntime.ir