تولید محتوا
شخصی که از ابزارهای تغییر کاربری محتوا در تلفن همراه و لپ تاپ استفاده می کند
getty در هسته خود، اینفلوئنسر مارکتینگ ساده است – برند شما با یک فرد تأثیرگذار برای تبلیغ محصولات یا خدمات شما شریک می شود. با رویکرد درست، می توانید بخشی از مخاطبان آنها را به مخاطبان خود تبدیل کنید.
در حالی که مفهوم استفاده از افراد محبوب برای ترویج محصولات یا ایده‌ها قرن‌هاست وجود داشته است، عصر دیجیتال بازاریابی تأثیرگذار را به یک حوزه پیچیده و به سرعت در حال تکامل تبدیل کرده است. طبق یک مطالعه اخیر، اندازه بازار جهانی فعلی برای اینفلوئنسر مارکتینگ 24 میلیارد دلار است.
واضح است که اینفلوئنسر مارکتینگ به سرمایه گذاری قابل توجهی برای بسیاری از کسب و کارها تبدیل شده است، اما همچنین گران است. هزینه تبلیغات بازاریابی اینفلوئنسر به حدود 5.78 دلار برای هر کاربر اینترنتی می رسد و انتظار می رود این میزان افزایش یابد! البته، این سؤال را می طلبد: آیا راهی برای کاهش کل پولی که خرج می کنید، بدون قربانی کردن کیفیت روابطی که ایجاد می کنید وجود دارد؟ آیا می توانید آنچه را که در حال حاضر یک ROI چشمگیر است انتخاب کنید و این مزایا را حتی بیشتر گسترش دهید؟
به لطف هوش مصنوعی، شما می توانید. در این دوره جدید هیجان‌انگیز، ابزارهایی در حال ظهور هستند که به برندها کمک می‌کنند زمان و منابع خود را به حداکثر برسانند، که در فضای بازاریابی اینفلوئنسر سودمند است. این ابزارها باید بهترین منابع برای برندهایی باشند که به دنبال به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه خود در بازاریابی تأثیرگذار و فراتر از آن هستند.
پلتفرم‌های اینفلوئنسر مارکتینگ پس از اینکه تصمیم گرفتید بازاریابی اینفلوئنسر را امتحان کنید، باید یک تأثیرگذار پیدا کنید که با برند شما همسو باشد. فقط به این دلیل که شخصی 10 میلیون دنبال کننده دارد، به این معنی نیست که همه 10 میلیون پیام شما را خواهند دید یا حتی به آن اهمیت می دهند. اگر مخاطبان آن‌ها مناسب نباشند یا محتوایی که ایجاد می‌کنند طنین‌انداز نباشد، احتمالاً در معامله ضرر خواهید کرد.
بیشتر برای شما آگاتا همه جانبه» بررسی اولین سری 2 قسمتی: من با احتیاط خوشبین هستم شانس، مسابقات و عملکردهای سری 2024 WNBA پلی آف برای تماشا و شرط بندی کاهش نیم درصدی نرخ امتیاز فدرال رزرو می تواند به این معنی باشد که اینفلوئنسر باید با ارزش های هدف و مخاطبان شما مطابقت داشته باشد. از مشارکت واقعی و ارتقای مؤثر اطمینان حاصل کنید. تناسب خوب اعتبار را افزایش می دهد و تضمین می کند که پیام و محصول شما به طور دقیق نمایش داده می شود. همچنین احتمال تأثیر مثبت بر ROI شما را افزایش می دهد. برای یافتن تناسب مناسب، می‌توانید از ابزارهای اینفلوئنسر مارکتینگ برای کمک به یافتن، تجزیه و تحلیل و مدیریت اینفلوئنسرها استفاده کنید.
در حالی که قضاوت انسان هنوز برای ارزیابی تناسب کلی یک تأثیرگذار ضروری است، ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی این فرآیند را متحول کرده اند. هوش مصنوعی می‌تواند به سرعت حجم وسیعی از داده‌ها را در مورد تأثیرگذاران بالقوه، از جمله جمعیت‌شناسی، علایق، نرخ تعامل و احساسات مخاطب، تجزیه و تحلیل کند. سپس، ابزارها می‌توانند داده‌های برند شما را با پروفایل‌های تأثیرگذار مقایسه کنند تا بهترین مطابقت‌های شما را پیدا کنند.
هوش مصنوعی حتی می‌تواند با شناسایی فالوورها و ربات‌های جعلی به تشخیص تقلب کمک کند، که می‌تواند معیارهای اینفلوئنسر را منحرف کند. این پلتفرم‌ها با خودکارسازی وظایف زمان‌بر مربوط به یافتن اینفلوئنسر مناسب، به بازاریابان کمک می‌کنند تا تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند و به نتایج بهتری دست یابند.
ابزارهای تغییر منظور محتوا با تکامل سریع پلتفرم های رسانه های اجتماعی، ایجاد محتوا برای هر کانال اغلب غیرعملی است. انجام این کار به بودجه هنگفتی نیاز دارد! برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، اغلب بهتر است محتوای خود را به صورت استراتژیک تغییر داده و بهینه کنید. به این ترتیب، می‌توانید در حین مدیریت هزینه‌ها، از مشارکت اینفلوئنسرهای خود نهایت استفاده را ببرید.
ابزارهای تغییر کاربری محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی در سال‌های اخیر ظهور کرده‌اند و افزوده‌های مفیدی به جعبه‌ابزار سازندگان هستند. به جای ایجاد دستی رسانه های تکمیلی مانند پست های وبلاگ، پست های اجتماعی یا اینفوگرافیک ها، ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند آنها را با استفاده از محتوایی که قبلاً برای ساختن آن زمان و بودجه صرف کرده اید، تولید کنند.
به عنوان مثال، یکی از دوستان اخیراً ArticleX را توسعه داده است تا به برندها و سازندگان کمک کند تا دارایی های ویدیویی یا صوتی را در مقالات وبلاگ بهینه شده برای سئو بهینه سازی کنند. این باعث می شود بدون صرف پول بیشتر یا برون سپاری کار به شخص دیگری، ارزش بیشتری برای وب سایت خود داشته باشید. فناوری‌های هوش مصنوعی مانند این‌ها ارزش مشارکت اینفلوئنسرهای شما را افزایش می‌دهند. برای هر محتوای جدیدی که ایجاد می کنید، هزینه های کلی شما کاهش می یابد در حالی که ارزش تولیدی شما افزایش می یابد.
تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی مهم نیست که کمپین بازاریابی تأثیرگذار شما چقدر عالی باشد، بدون ردیابی داده ها و استفاده از پلتفرم های تجزیه و تحلیل، بازگشت سرمایه خود را به حداکثر نخواهید رساند. بدون این بینش، شما در معرض خطر از دست دادن معیارهای مهم عملکرد و فرصت‌های بهینه‌سازی هستید که می‌تواند اثربخشی کمپین‌های شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
این به ویژه در مورد بازاریابی تأثیرگذار صادق است زیرا تجزیه و تحلیل ها بینش های ارزشمندی را در مورد شاخص های عملکرد کلیدی مانند نرخ تعامل و تبدیل ارائه می دهند و به شما امکان می دهند اثربخشی مشارکت خود را ارزیابی کنید و استراتژی های خود را برای نتایج بهتر اصلاح کنید. هوش مصنوعی این فرآیند را با ارائه قابلیت‌های تحلیلی پیشرفته که می‌تواند بینش‌های عمیق‌تری را آشکار کند، روندها را پیش‌بینی کند و تجزیه و تحلیل داده‌ها را خودکار کند، افزایش می‌دهد.
پلتفرم‌هایی مانند Google Analytics و Aspire می‌توانند به برندها کمک کنند اثربخشی مشارکت تأثیرگذار خود را پیگیری کنند. این ابزارها حجم زیادی از داده ها را تجزیه و تحلیل می کنند تا احساسات مخاطب را اندازه گیری کنند و تأثیرگذارترین تأثیرگذاران را مشخص کنند. با درک اینکه کدام کمپین ها با مخاطبان طنین انداز می شوند و کدام نه، می توانید هزینه های تلف شده را کاهش دهید و به بازگشت سرمایه بالاتری برسید.
ابزار مناسب را انتخاب کنید بازاریابی اینفلوئنسر به دلایل مختلف موثر است. برای شروع، تقریباً بلافاصله شروع به ایجاد اعتبار و اعتماد می کند. اگر اینفلوئنسر مناسب را انتخاب کرده اید، فردی که با او شریک شده اید شخصی است که مخاطبان هدف شما از قبل به او احترام می گذارند. وقتی آن شخص برند شما را تضمین می کند، وزن زیادی را به همراه دارد.
با این حال، این مزایا با هزینه همراه است. در واقع، تخمین زده شده است که تنها در اینستاگرام، آن دسته از «مگا اینفلوئنسرها» با بیش از 500000 فالوور می توانند تا 10000 دلار برای یک پست دریافت کنند. حتی میکرو اینفلوئنسرها هم می توانند 500 دلار برای هر پست انتظار داشته باشند.
به همین دلیل است که راه حل هایی مانند موارد ذکر شده در بالا بسیار مهم هستند. آنها به شما کمک می کنند تا هزینه ها را بدون به خطر انداختن کیفیت مشارکت های تأثیرگذار یا تأثیر کمپین های خود کاهش دهید. شما همچنین مقدار ارزشی را که از هر پست به دست می آورید افزایش می دهید که اثربخشی کلی کمپین شما را افزایش می دهد.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. John HallFollowingJohn Hall یک سخنران اصلی فروش و سخنران اصلی مجازی است. او بیش از 12 سال برای Forbes.com نوشته است. جان مشاور آژانس بازاریابی رشد Relevance است، شرکتی که به برندها کمک می‌کند در صنعت خود مرتبط‌ترین باشند. هال ابزار خلاقانه هوش مصنوعی ArticleX را پایه گذاری کرد. او همچنین یکی از بنیانگذاران تقویم، یک برنامه زمان بندی و مدیریت زمان است. می‌توانید صفحه سخنرانی او را اینجا ببینید.”>

توسط tehruntime