به گزارش خبرگزاری تسنیم، رأفت علی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال الوحدات اردن مقابل سپاهان ایران، در هفته نخست مسابقات لیگ قهرمانان آسیای 2 گفت: بازیکنان از همه لحاظ آماده هستند و از هیچ چیزی نمی‌ترسند. همه بازیکنان را برای این مسابقه در اختیار داریم و آنها مصمم هستند تا آغاز خوبی در رقابت‌های آسیایی داشته باشند.

سرمربی الوحدات با ابراز رضایت از آمادگی شاگردانش اظهار داشت: هواداران مهم‌ترین بازیکن تیم ما هستند و از آنها می‌خواهم که از تیم حمایت کنند. بازیکنان الوحدات تمام توان خود را به‌کار می‌گیرند تا هواداران را خوشحال کنند. مشکل استفاده نکردن از موقعیت‌های گلزنی پابرجاست و تلاش می‌کنیم مشکل هدر دادن فرصت‌های گلزنی را حل کنیم.

همچنین فراس شلبایه، کاپیتان تیم الوحدات که به‌همراه سرمربی تیم خود در نشست خبری حضور یافته بود، تصریح کرد: من و بازیکنان به‌صورت کامل، آماده این مسابقه هستیم و امیدواریم مقابل هواداران تیم، بهترین بازی ممکن را ارائه کنیم.

سپاهان از ساعت 19:30 فردا (سه‌شنبه) در روز نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیای 2، در ورزشگاه بین‌المللی امان میهمان الوحدات اردن خواهد بود.

انتهای پیام/+

source

توسط tehruntime.ir